Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Η κλασική μαγειρίτσα της μαμάς μου

Written By Unknown on Παρασκευή 14 Απριλίου 2017 | Απριλίου 14, 2017

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Κρήτη: γαστρονομικός περίπλους
Η μαγειρίτσα δεν είναι  παραδοσιακό πιάτο της Κρήτης, με την έννοια ότι  οι γιαγιάδες μου ας πούμε δεν την έφτιαχναν στα νιάτα τους. Επίσης έχω ακούσει από φίλες μου ότι οι δικές τους μαμάδες δεν έφτιαχναν μαγειρίτσα αλλά σούπα.  Η μαμά μου όμως την έφτιαχνε από τον πρώτο χρόνο που

παντρεύτηκε στο δικό μας σπιτικό,  και δεν θυμάμαι ποτέ Ανάσταση χωρίς μαγειρίτσα. Μπορώ λοιπόν να πω πως στην οικογένειά μου η μαγειρίτσα είναι παράδοση!  

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://www.cretangastronomy.gr


SHARE

About Unknown