Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Κουζινο-therapy

Written By Unknown on Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017 | Φεβρουαρίου 22, 2017

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
kouzinotherapy.blogspot.gr
Η κουζίνα ήταν πάντα το αγαπημένο μου μέρος. Θυμάμαι πάντα τον εαυτό μου να τριγυρίζει εκεί. Από πολύ μικρή, έψαχνα ευκαιρία να μαγειρέψω. Περίμενα πως και πως να φύγει η μαμά μου, να πάει κάπου, ώστε να έχω το... πεδίο ελεύθερο να δράσω. Όταν δε έλειπε ταξίδι, η καλύτερή
μου!!!  Έπαιρναν φωτιά οι κατσαρόλες και τα ταψιά... Και μετά φρόντιζα ή τουλάχιστον προσπαθούσα να εξαφανίσω κάθε ίχνος. Βλέπετε όλα γίνονταν κρυφά, ή μάλλον έτσι νόμιζα. Ήμουν άλλωστε πολύ μικρή για να μπορώ να ασχολούμε με την κουζίνα. Όμως... το έκανα.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Κουζινο-therapy


SHARE

About Unknown