Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Ioanna's Blog

Written By Unknown on Κυριακή 28 Αυγούστου 2016 | Αυγούστου 28, 2016

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
www.ioannasblog.com
Θεωρώ ότι για τον καλλιτέχνη τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας με το κοινό δεν είναι μόνο η τέχνη, αλλά όλα τα πράγματα που περιφέρονται γύρω του. Ένα από αυτά είναι η τεχνολογία. Ανέκαθεν είχα μια “ερωτική” σχέση μαζί της και αφού πάντα αναρωτιόμουνα αν
είμαι ο λάθος άνθρωπος σε σωστό κόσμο ή ο σωστός άνθρωπος σε λάθος κόσμο, αποφάσισα να κάνω το blog έτσι ώστε εκτός από την επικοινωνία με τους χρήστες μου, να μπορώ να μοιράζομαι τα ενδιαφέροντά μου αλλά & τις σκέψεις μου, τους προβληματισμούς μου και τα συναισθήματά μου, σε κάθε τι που μας κάνει να πονάμε ή να χαμογελάμε.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Ioanna's Blog


SHARE

About Unknown