Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Aroma of a Simple Cuisine

Written By Unknown on Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015 | Νοεμβρίου 29, 2015

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
aromaofasimplecuisine.blogspot.gr
Γεια σας! Το όνομά μου είναι Δώρα και όπως θα καταλαβάτε το Aroma of a Simple Cuisine, είναι η προσπάθειά μου να εξωτερικεύσω την αγάπη μου για τη μαγειρική & το φαγητό γενικά!
Γεννήθηκα στην Αθήνα πριν κάποια χρόνια, σπούδασα, διασκέδασα,

έφαγα, ήπια και τώρα αποφάσισα να γίνω και food blogger! Μεγάλες βλέψεις, θα μου πείτε...  Mέσα από τις αναρτήσεις μου θα καταλάβετε την αγάπη μου για την κουζίνα της Πόλης, αλλά και της Ανατολής, για τα μπαχαρικά, τις απλές γεύσεις και τις απλές συνταγές.
Θα χαρώ πολύ να μπω στην παρέα σας και να μοιραστώ μαζί σας τις ιδέες μου, αλλά και όλα όσα  μου τραβάνε το ενδιαφέρον.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Aroma of a Simple Cuisine


SHARE

About Unknown