Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Christie's PicNic

Written By Unknown on Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014 | Οκτωβρίου 17, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
christiespicnic.blogspot.gr
Είμαι η Χριστίνα Καλαμπόκη. 
Ασχολούμαι με τη γεύση - σε όλες τις μορφές της - από την ηλικία των 8 ετών οπότε και έφτιαξα μόνη μου το πρώτο μου γλυκό.
Τα τελευταία είκοσι χρόνια, βρίσκομαι επαγγελματικά στο χώρο της γεύσης
συνεργαζόμενη με μεγάλες εταιρείες,
βιομηχανίες τροφίμων,  αλυσίδες και οργανωμένους χώρους εστίασης, όπου δημιουργώ νέα προϊόντα και έχω την επιμέλεια του μενού τους. Παράλληλα παρακολουθώ τις εξελίξεις του χώρου σ ΄ όλο τον κόσμο και τις τελευταίες τάσεις στη διεθνή αγορά.
Τέλη Νοεμβρίου του 2013 λοιπόν, αποφάσισα να φτιάξω αυτό το blog, με την διάθεση να μοιραστώ τους καθημερινούς μου πειραματισμούς και τις συνταγές μου με ακρίβεια και αναλυτικές οδηγίες , ώστε να είναι εύκολο να τις απολαύσουν όσοι θελήσουν.

Ελπίζω να αρέσουν λοιπόν οι προτάσεις μου σε όσους τις διαβάσουν σ᾿ αυτό το blog, και να τους δώσουν ερεθίσματα για τις δικές τους δημιουργίες.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Christie's PicNic


 


SHARE

About Unknown