Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , » Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής

Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής

Written By Unknown on Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014 | Ιουλίου 14, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
syntageseva.blogspot.gr
Με λένε Εύα και είμαι 21 χρονών. Φέτος είναι η δεύτερη και τελευταία χρονιά μου σε σχολή μαγειρικής, καθώς και η πρώτη μου στη ζαχαροπλαστική. 
Η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική, ήταν κομμάτι της καθημερινότητάς μου από όταν ήμουν μικρούλα και αυτό γιατί
χωνόμουν και βοηθούσα την μητέρα μου αλλά και τις γιαγιάδες μου στην κουζίνα τους. 
Έχω μάθει πολλά πράγματα από αυτές, αλλά δεν υπάρχει μέρα που να μην μαθαίνω και κάτι καινούριο.
Δεν είμαι επαγγελματίας ακόμα, παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι αν κάποιος έχει όρεξη και μεράκι μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Αυτό που είναι το πιο σημαντικό είναι να αγαπάμε αυτό που κάνουμε ειδάλλως δε θα είμαστε εμείς οι ίδιοι ευχαριστημένοι.
Σε αυτό το ιστολόγιο μπορείτε να βρείτε συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής δοκιμασμένες, με αριθμημένες οδηγίες και φωτογραφίες σε διάφορα στάδια της παρασκευής.
Το ιστολόγιο αυτό δεν απευθύνεται μόνο σε νοικοκυρές, αλλά σε όσους αγαπούν τη μαγειρική και ίσως ψάχνουν για κάτι καινούριο ή διαφορετικό από αυτό που ήδη γνωρίζουν να κάνουν.
Αγαπώ αυτό που κάνω και οι καλύτερες στιγμές για εμένα είναι όταν συνειδητοποιώ ότι και αυτοί που βλέπουν τη δουλειά μου με προτρέπουν να συνεχίσω και να δοκιμάσω καινούρια πράγματα.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής


SHARE

About Unknown