Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Angela's Cook

Written By Unknown on Τρίτη 8 Ιουλίου 2014 | Ιουλίου 08, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών,
επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
http://angelascook.eu/spoon
Αγαπώ το φαγητό. Νομίζω από πάντα το αγαπούσα. Μου αρέσει να δοκιμάζω και να εκτιμώ τις γεύσεις όσο απλές ή πολύπλοκες είναι αυτές. Οι γονείς μου και ιδιαίτερα ο πατέρας μου με οδήγησε στα μονοπάτια ενός ευπαρουσίαστου πιάτου, μα πρώτα απ’ όλα νόστιμου. Λατρεύω να
πειραματίζομαι με διάφορες συνταγές, κάποιες να τις ακολουθώ κατά γράμμα, αλλά και με άλλες στις οποίες προσθέτω την δικιά μου πινελιά. 
Θα ήθελα να μπορούσα να δοκίμαζα κάθε μέρα κάτι διαφορετικό, να το φτιάξω, να το γευτώ, να το μυρίσω. 
Ελάτε να μοιραστούμε μαζί τα γευστικά μου ταξίδια … ελπίζω να μην σας απογοητεύσω.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Angela's Cook


SHARE

About Unknown