Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , » Κοπιάστε στην Κουζίνα μου

Κοπιάστε στην Κουζίνα μου

Written By Unknown on Σάββατο 5 Ιουλίου 2014 | Ιουλίου 05, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών,
επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
www.kopiaste.info
Καλωσορίσατε στο “Κοπιάστε στην Κουζίνα μου” και στο εικονικό τραπέζι της. 
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λεμεσό, της Κύπρου και σκοπός μου είναι να σας γνωρίσω τις λιχουδιές του τόπου μου. Έχω τη χαρά να είμαι η πρώτη Κύπρια
blogger που έκανε γνωστές τις Κυπριακές συνταγές. 
Η Κυπριακή κουζίνα έχει διαμορφωθεί μέσω των αιώνων από πολλούς παράγοντες όπως το ζεστό Μεσογειακό της κλίμα, η γεωγραφική της θέση αλλά και από την ιστορία της. 
Οι πιο πολλές συνταγές μας βασίζονται στην Ελληνική κουζίνα με κάτι μικρές παραλλαγές, αλλά η στρατηγική θέση της Κύπρου είχε φέρει στο νησί πολλούς κατακτητές από την αρχαιότητα και έτσι κρατήσαμε ότι μας άρεσε από τους νεότερους κατακτητές.

Δείτε όλες τις δημοσιεύσεις από το: Κοπιάστε στην Κουζίνα μου


SHARE

About Unknown