Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Μαρμελάδα Μούρα με Λεβάντα και Μέλι

Written By Unknown on Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 10, 2017

Μαρμελάδα Μούρα με Λεβάντα και Μέλι - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Κοπιάστε στην Κουζίνα μου
Η Μαρμελάδα Μούρα με Λεβάντα και Μέλι, εκτός του ότι είναι μια πολύ υγιεινή συνταγή, είναι και η πιο αρωματική και νόστιμη μαρμελάδα που έχω φτιάξει μέχρι σήμερα. Η μουριά ή συκαμινιά όπως την λέμε στην Κύπρο είναι ένα από τα αγαπημένα μου δέντρα γιατί μου φέρνει
τόσες καλές αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια στην Κύπρο. Στο σπίτι της μεγάλης μου αδελφής υπήρχε μια τεράστια συκαμινιά που έκανε τα πιο νόστιμα άσπρα βαβάτσινα (από την αρχαία ονομασία “βάτινα” που είνα τα μούρα)...
 

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://www.kopiaste.info


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.