Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , , » Κρασάτο, μελωμένο αγριογούρουνο με πουρέ

Κρασάτο, μελωμένο αγριογούρουνο με πουρέ

Written By Unknown on Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017 | Μαρτίου 20, 2017

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Κουζινο-therapy
Τέλος τα ψέματα!!! Από αύριο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, που λέει και ο λαός... Διακοπές τέλος, ξεκούραση τέλος... ώρα για δουλειά! Είτε μας αρέσει, είτε όχι... έτσι πρέπει να γίνει... Θα μου πείτε τώρα, τι σας τα λέω όλα αυτά; Τα λέω πιο πολύ για να τα πιστέψω εγώ! Άλλωστε, με ξέρετε

καλά πια, πως μου κακοφαίνεται όταν τελειώνουν οι διακοπές... Είμαι λίγο τεμπελίτσα μάλλον, τι να κάνουμε; Μου αρέσει το πρωινό χουζούρι βρε παιδί μου... Λέτε να είμαι μόνο εγώ, χαχαχα

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://kouzinotherapy.blogspot.gr


SHARE

About Unknown