Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Κόκκινες ντοματοπιπεριές ...πίτσα

Written By Unknown on Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016 | Οκτωβρίου 21, 2016

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Τante Kiki
"Σαν πίτσα" μου είπε και μου εξήγησε τη πιο απλή αλλά και πιο νόστιμη συνταγή του που, εδώ που τα λέμε, ούτε που θα περνούσε από το μυαλό μου!!! "Ίδια η γεύση της πίτσας" με διαβεβαίωσε θαρρείς κι από ένστικτο ήξερε την αγάπη μου για την γεύση της πίτσας. Η συνταγή του

άγνωστου παραγωγού ακολουθήθηκε κατά γράμμα και τα λόγια του εκτός από σαφή ήταν και ακριβή... οι πιπεριές είχαν τη γεύση μιας νοστιμότατης πίτσας (με αυγό που ήταν δική μου προσθήκη αλλά και χωρίς αυγό που ήταν η δική του συνταγή). Αν τις βρείτε αυτές τις γλυκύτατες και λεπτόφλουδες πιπεριές μην τις προσπεράσετε... και φτιάξτε τις γεμιστές... θα εντυπωσιαστείτε από τη νοστιμιά τους!!

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://tantekiki.blogspot.gr


SHARE

About Unknown