Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Burritos με Κοτόπουλο {αυθεντική μεξικάνικη συνταγή}

Written By Unknown on Τρίτη 23 Αυγούστου 2016 | Αυγούστου 23, 2016

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Stella's Κουζινομπερδέματα
Μ' αρέσει σε μια συνταγή να φτιάχνω τα πάντα μόνη μου, τουλάχιστον προσπαθώ να το κάνω. Έτσι και σ' αυτήν τη συνταγή τα έκανα όλα μόνη μου, ή έτσι νόμιζα. Έρχεται όμως ο γιος μου και μου υπενθυμίζει πως το κοτόπουλο δεν το μαγείρεψα εγώ αλλά το πήραμε έτοιμο
μαγειρεμένο. Και αυτή είναι η αλήθεια. Το κοτόπουλο μας τάισε δυο μέρες  και σ' αυτή τη συνταγή χρησιμοποίησα ό,τι περίσσεψε. Τίποτα λοιπόν δεν πάει χαμένο. Ξεψαχνίζουμε τα κομμάτια του μαγειρεμένο κοτόπουλου. Αν δεν έχουμε περισσεύματα κοτόπουλου, μπορούμε να...

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://stellamark.blogspot.gr


SHARE

About Unknown